Sakura Trip Seoul – Eid | Lotte Mall Jamsil

I love writing.I feel that by writing, I could pour my heart contents into a piece of paper and share it with the world.Some might be a bunch of craps, some really meant something to me.Gadget is my choice of obsession, without them, the world won't be as cool as it is now.

Leave a Reply

Comment as a guest.

  1. Bebelan yang berguna terutama pasal kirim mengirim ni. Pernah terjadi pada diri sendiri…disebabkan susah sangat nak mencari barang kiriman sampai lari itinerary kita… Pastu memang serik dah…

    1. Lari dari itinerary tu yang biat sakit tu. Kalau tak cari nanti rasa tak sedap hati pula. Kalau tempat itu memang dalam perjalanan tiada masalah , kalau terpaksa demi sesuatu tu yg masalah sikit. Terpaksa divert pula.

  2. Contact Saad? katanya Saad menjadi kegilaan ramai sbb hensem…ahahaha x pernah jumpa lagi..alaaa dh ada ehem ke…April dulu pun mkan di Eid ni..semua semua sedap compare to Murree…mereka perlu besarkan kedai tu sbb berapa org je leh masuk..
    Bibimbab dh x de? frustlah x sempat nk try..dulu try Bulgogi..perghhh…nk try lagi ;p

    arghh..ada rezeki jumpa DJ ke? hurmmm x de rezeki nk nk ketemu dulu kan ;p

    kalau jenis pesan bagi duit x de hal…geram nya pesan ngan air liur..terima kasih je lah

      1. ko picisan mmg jumpa picisan macam aku je la radin…hahahaha…picisan pun dpt bergambo dengan saad tau….hahahaha!eh aku ada kutuk ko ye masa ko isi borang tu?ada ke?apesal aku tak hengat….sehengat aku, aku ni baik tau…takde kutuk2 worang punyaaaa…kuikuikui…

Tupai @ squirrel

Book Hotel Murah

Sliding Sidebar