Anak Aset ke Syurga atau Neraka.

Jom kita hayati ini, ceramah oleh Ustaz Don Daniyal

httpv://www.youtube.com/watch?v=NvbVfUNKEWA

“Kalau hari ini anak-anak nampak agama itu kecil, tanggungjawab ibu bapa untuk bagi dia nampak besar” – Ustaz Don

3 perasaan aku rasa lepas tengok video Ustaz Don nie.

1. rasa insaf bila ada perkara yang ustaz ni cakap, aku belum tentu boleh buat dengan sempurna.

2. Rasa sedih sebab dulu tak belajar agama betul-betul, rasa kerdil je ilmu ni.

3. Rasa takut.Aku lihat dengan gejala sosial yang berleluasa masa kini, amat                      menakutkan.Tak payah pergi jauh ke luar negara, sekeliling aku pun cukup. :cry:

Sama-sama lah berubah eh…

Share:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

Leave a Reply

Your email address will not be published.

On Key

Related Posts

Eyes on Me

Shin Nihon, Desa Sri Hartamas

Kali ini nak berkongsi tentang sebuah kedai yang dah lama teringin nak pergi cuma tak bekesempatan sehinggalah baru-baru ini. Kebetulan pula, belum sempat untuk meraikan

Read More »
Eyes on Me

Alila Bangsar, Kuala Lumpur.

Hello dan apa khabar semua? Harap semua pembaca dalam keadaan sihat dan sejahtera. Kali ini aku ingin berkongsi tentang Alila Bangsar, Kuala Lumpur. Aku berkesempatan

Read More »