Sesuatu yang sweet dan comel

I love writing.I feel that by writing, I could pour my heart contents into a piece of paper and share it with the world.Some might be a bunch of craps, some really meant something to me.Gadget is my choice of obsession, without them, the world won't be as cool as it is now.

Leave a Reply

Comment as a guest.

  1. yup betul… nak nak kalau kepercayaan tu tak di hargai….. apakah nilai sebuah kepercayaan kalau kita sanggup membelakangkan sesuatu yang begitu murni?apa nilai kita selepas itu…kena fikir sendiri lah nampaknya :-D

  2. aku da tgk da dulu..huhu…best.tapi x berape nak menyentuh perasaan aku ler sebab memang lumrah hubungan cam tu…awal2 beriye, pastu dah dapat ape yg kite nak, pasangan terabai….bile jadi pape baru sebok2 nak pujuk.dats normal.

    tapi aku takut mende gini jadi kat aku.sebab aku taw bile da jadik gini macam rase lain.kepercayaan tu jadi kurang sebab hati da sakit.still bley maafkan, tapi rase dia da jadi lain.tol x?

Rumput

Book Hotel Murah

Sliding Sidebar