Next three days

Semalam baru pergi tengok cerita ini selepas mendapat komen yang mengatakan cerita ini sedap untuk di tonton.So selepas menjamu selera di Johnny’s semalam, terus menuju ke pawagam yang berhampiran untuk menonton cerita tersebut.

Mengisahkan tentang si suami yang nak emelepaskan isterinya dari penjara akibat di salah tuduh membunuh.Pelbagai cara di buat oleh si suami untuk melepaskan si isteri.Btw, si suami belajar cara-cara hendak memecah masuk melalui youtube!! hahaha kalau pandai emncari, macam-macam ada dekat youtube ini, yang baik ada yang tak berapa nak baik pun ada.

Secara keseluruhan, pada permulaan cerita dia tak adalah menarik sangat,agak lembab dan membosankan.Bila sampai scene nak melepaskan si isteri barulah adegan-adegan hebat berlaku.Ada satu senario yang aku kurang paham adalah saat si isteri cuba nak keluar dari kereta dan hampir di langgar trak, apakah otif dia sebenarnya?kalau nak kata dia tak nak suami dia masuk penjara, si suami dah confirm2 masuk penjara sebab cubaan melepaskan isterinya so kesimpulannyas kenapa nak buat macam tu?sesiapa yang paham tolong explain sikit…

Tapi kepada si isteri yang dapat si suami macam ini memang beruntung, ( bukan sebab dia ini Gladiator) tapi sebab kesungguhan suami yang mempercayai isterinya tidak bersalah.So moral of the story, trust is very important ye people. So kalau ada sesiapa yang tak ada pape nak buat tu, boleh lah mengunjungi pawagam untuk menonton yerp.

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

2 Responses

Leave a Reply

Your email address will not be published.

On Key

Related Posts

Eyes on Me

Shin Nihon, Desa Sri Hartamas

Kali ini nak berkongsi tentang sebuah kedai yang dah lama teringin nak pergi cuma tak bekesempatan sehinggalah baru-baru ini. Kebetulan pula, belum sempat untuk meraikan

Read More »
Eyes on Me

Alila Bangsar, Kuala Lumpur.

Hello dan apa khabar semua? Harap semua pembaca dalam keadaan sihat dan sejahtera. Kali ini aku ingin berkongsi tentang Alila Bangsar, Kuala Lumpur. Aku berkesempatan

Read More »