Qistina, my sweetheart

Haaaaaa!!! nama gurlfriend baru lettew.Opsss bukan, nama gurlfriend saya bukan Qistina.*DOINK kantoi lah pula.Move on, move, to the entry.Sebenarnya Qistina ni bukan gurlfriend, dia adalah cousin saya yang comel.bru berusia 2 tahun dan berasal dari Kuantan , Pahang.Hobinya adalah ..asal macam nak intro untuk AF? :-|.

Sebenarnya saja nak buat entri tentang hati manis * sweethaeart saya ni.Qistina ataupun mesra di panggil Qis, Tina atau adik.Selalunya dia membahasakan diri dia Tina,dan dia tetap memanggil saya Payeeee…Jom kita berkenalan dengan tina.

Ni masa dia baru-baru lahir,mata pun tak boleh buka lagi.

Akhir sekali, terimalah lagu khas dari Tina , twinkle twinkle little star :-D .

httpv://www.youtube.com/watch?v=hPS7evx7xGM

Share:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

4 Responses

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

On Key

Related Posts

Eyes on Me

Shin Nihon, Desa Sri Hartamas

Kali ini nak berkongsi tentang sebuah kedai yang dah lama teringin nak pergi cuma tak bekesempatan sehinggalah baru-baru ini. Kebetulan pula, belum sempat untuk meraikan

Read More »
Eyes on Me

Alila Bangsar, Kuala Lumpur.

Hello dan apa khabar semua? Harap semua pembaca dalam keadaan sihat dan sejahtera. Kali ini aku ingin berkongsi tentang Alila Bangsar, Kuala Lumpur. Aku berkesempatan

Read More »