ABPBH -Usop Wilcha

Semalam kan Anugerah Bintang Popular Berita Harian, jadi sempatlah menonton sedikit dari siaran langsung rancangan tersebut di internet (streaming je pun boleh).Tengok pun masa tu dah part Anuar Zain, okey Anuar Zain memang terbaiklah suara beliau, memang tak boleh dinafikan lagi.

Sempatlah tengok beberapa award dan antara pemenangnya Shaheizy Sam, Faizal Tahir dan Lisa Surihani.Tahniahlah kepada pemenang dan tiada pengalah,  Saliza kim salam dekat sepupu anda darling media tu eh?hehehehehe.

Semalam, moment yang paling menarik dan best pada pendapat akulah kan, time Usop Wilcha keluar sebenarnya.Rasa macam nak tergolek-golek menengok gelagat Usop.Rasanya kalaulah Usop di calonkan, confirm susah bintang lain nak menang.Kepada yang tak belum menyertai fan club Usop boleh berbuat demikian di Facebook eh.Oh nak link ker?Jap aku letakkan, jap eh,click sini, jangan lupa like.Kepada sesiapa yang terlepas part Usop semalam don’t worry boleh tengok video dekat bawah ni yerp hehehe.

httpv://www.youtube.com/watch?v=358fsoKyElI

Kepada Der Sam, keep on rolling, lu memang best der, takde orang lain yang bawa orang yang paling di sayangi naik ke pentas sebelum ni , lu je buat Der, terbaiklah!!

Tak sabor nak tunggu KongSi.

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

4 Responses

  1. betul2. :) sbelum ni x de sape bawak ibu tersayang naik atas pentas. :)

    tahniah ntok brader sam! :)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

On Key

Related Posts

Eyes on Me

Shin Nihon, Desa Sri Hartamas

Kali ini nak berkongsi tentang sebuah kedai yang dah lama teringin nak pergi cuma tak bekesempatan sehinggalah baru-baru ini. Kebetulan pula, belum sempat untuk meraikan

Read More »
Eyes on Me

Alila Bangsar, Kuala Lumpur.

Hello dan apa khabar semua? Harap semua pembaca dalam keadaan sihat dan sejahtera. Kali ini aku ingin berkongsi tentang Alila Bangsar, Kuala Lumpur. Aku berkesempatan

Read More »